Produktové balenie pre koncových zákazníkov
Pri dizajne produktového balenia sa kládol dôraz na vizuálne odlíšenie od konkurencie a zároveň zjednotenie produktov do jednej, ľahko rozpoznateľnej kolekcie. Dizajn sa každoročne aktualizuje a mení v súlade s aktuálnou marketingovou stratégiou, čo viedlo k vzniku mnohých verzií známych produktov používaných po celom svete.
Prezentovaná séria produktov je charakteristická jednotným farebným pozadím, detailom ikonického androida a sekundárnymi prvkami, ktoré odlišujú jednotlivé produkty. Pre každý produkt sme určili špecifickú farbu a vytvorili symbol štítu, ktorý znázorňuje úroveň ochrany. Ikony benefitov a vybrané časti textu zodpovedajú farebnosti daného produktu.
Súčasťou kolekcie marketingových a informačných materiálov boli okrem iného brožúry, Quick Start Guide, potlače CD, zjednodušené 3D obaly pre web, plastové kartičky pre predaj licencií bez CD média...