loader

Martinus

Martinus
Nájdite si svoju ďalšiu obľúbenú knihu

Martinus netreba zvlášť predstavovať. Povedomie o tejto značke je veľké a patrí medzi slovenské love brandy. Sme hrdí na to, že sme súčasťou úspešného príbehu Martinusu.

Pre marketingový tím Martinusu sme pripravili redizajn základných prvkov vizuálnej identity a určili súbor pravidiel a odporúčaní na tvorbu každodenných aj nepravidelných materiálov.

studio 001 martinus logo design
studio 001 martinus brand design 02
studio 001 martinus brand design 03
studio 001 martinus drand design 04
studio 001 martinus plagat design
divider

Redizajn loga a nové písmo

V spolupráci s marketingovým tímom sme sa rozhodli zachovať pôvodný znak a zmeniť len jeho textovú časť. Prirodzeným dôsledkom rozširovania siete fyzických predajní bolo skrátenie názvu na Martinus, bez internetovej koncovky „.sk“. Základná farebná paleta zostala nezmenená, ponechali sme červenú a čiernu farbu.

studio 001 martinus logo design 10
studio 001 martinus logo design 11
studio 001 martinus typography design 10
studio 001 martinus typography design 11
divider

Poukladané knihy – základný prvok vizuálnej identity

Cieľom nebolo vytvoriť nápadné grafické dielo. Chceli sme aby vizuálna identita podporila obsah – aby si ju bežný návštevník webových stránok alebo kamenných predajní uvedomil postupne, rovnako ako sa postupne stáva fanúšikom značky Martinus.

Element „Knihy“ je jednoduchý motív knižiek položených na sebe. Môže obsahovať 2 - 4 knihy, výnimočne viac, pričom jednotlivé knihy môžu mať rôzne šírky a hrúbky, ako aj rôzne farby (červenú, bielu alebo čiernu). Pravidlom je, že knihy ukladáme tak, aby nespadli. :-)

studio 001 martinus brand design 20
studio 001 martinus brand design 21
studio 001 martinus brand design 22
studio 001 martinus brand design 23
divider
studio 001 martinus city light design
studio 001 martinus brand bookmark
studio 001 martinus brand design 30
studio 001 martinus taska design
studio 001 martinus plagat design 10
divider

Doplnkové farby nie sú primárne určené na budovanie vizuálnej identity. Slúžia na navigačné a informačné účely.

Paleta farieb je rozdelená do troch skupín. Základná paleta obsahuje farby loga a používa sa predovšetkým na logo a element „kniha“. Sekundárna paleta, buď studená alebo teplá, sa využíva v marketingových materiáloch a na navigačných/informačných značkách v predajniach.

Neexistujú žiadne špeciálne odporúčania pre jednotlivé farby a ich použitie. Tento farebný mix dotvára a podporuje obsahovú a farebnú rôznosť samotných kníh.

Výnimkou sú označenia tematických sekcií na regáloch alebo voľne položené značky, ktoré sú vždy čierne s bielym textom.

studio 001 martinus brand colors
studio 001 martinus brand colors 03
divider
studio 001 martinus shop design
studio 001 martinus brand design 40
studio 001 martinus brand taska 41