Martinus

Martinus Vizuálna komunikácia top kníhkupectva

Love brand Martinus netreba predstavovať. Ich komunikácia je na očiach, preto sme k redizajnu pristupovali s rešpektom. Martinusáci potrebovali zladiť rôzne kreatívne prístupy, písma a hlavný komunikačný prvok. Zároveň nechceli stratiť hravosť a farebnú pestrosť, aby to nebola iba červená a čierna.

Navrhli sme jednoduchý motív knižiek, položených na sebe tak, aby nespadli. Výhodou je, že funguje aj sám o sebe, napríklad na hrnčekoch. Súčasne sme upravili aj textovú časť loga a firemné materiály. S grafikmi z Martinusu sme úzko spolupracovali — vybrali sme písmovú rodinu Tabac Sans, dohodli pravidlá pre prácu s “knižkami” a novú farebnú paletu. Roman a Miška z Martinusu tieto prvky rozpracovali na darčekových predmetoch. Za Studio 001 sme identitu uviedli do života v katalógu Kniha roka 2018 — zrealizovali sme fotenie a celkový dizajn, ktorý poslúžil aj pre ďalší ročník.

Realizácie:
  • Brand
  • Logo
  • Print
studio 001 martinus citylight design
studio 001 martinus logo design2x
studio 001 martinus books design2x
studio 001 martinus brand design
studio 001 martinus poster design
studio 001 martinus bookmark design
studio 001 martinus mug design
studio 001 martinus backpack design2x
studio 001 martinus cd label design2x